RIHANNA IN MY HEART BITCHES! <3

Aaaah, jag dör det pirrar i kroppen iiih! Har ett tag vetat att Rihanna kommer till Sverige. Trodde typ att alla biljetter var slut för längesen, men der verkar som om det finns kvar.. Jag kollade nyss och det finns VIP-paket, inte så jättedyrt faktiskt för en bra plats och lite extragrejer typ :P Och sen.... OMG man kan få chansen att träffa henne och ta bild aaaaah! Men typ bara 25 pers per show... så jag antar att det är slut :S Men shiiit va coolt ifall man fick det! OMG!! Vill iaf skitgärna gå på hennes konstert!! Jag MÅSTE gå, det är ju fy fan Rihanna!! <3
Jag är flumm nu... uuh flyger på moln haha! Måste gå måste gå måste gå på Rihannas konsert!!! AAAAAAAHH! Ska bara hitta någon som vill gå med mig... annars går jag fan själv hahaha! :D



Fy fan jag dör! Så jävla sexig, kan inte andas!!



Åh mitt hjärta slår dubbelslag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0