sick as a julia

Tja! Anledningen till att jag råkar blogga väldigt tidigt är för att jag är hemma från skolan idag. Är fortfarande sjuk och kände mig för dålig för att orka gå upp ur sängen idag. Hade sovit såligt också så det vägde över. Har inte gjort så mycket alls, bara vilat ch typ ätit. Har inte orkat göra läxorna än men måste göra dem snart (imorn...). Det är orättvist att man måste göra läxor när man är sjuk :( Man kan ju knappt tänka då.. inte jag i alla fall.
Imorn måste jag i alla fall gå till skolan, måste göra artikeln med min grupp (grupparbete). Så då kan jag ju inte stanna hemma. Men men, det är väl bra att få komma ut lite. Ska vila lite till och funderar vidare på livet. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Alitzel

Haha nu är jag också sjuk, har varit hemma från skolan med :P du som smittade mig? :P

2011-09-05 @ 19:32:11
Postat av: amanda <3

haha jag är också sjuk! xd Ska va hemma i morgon. Fan vad det suger :P

2011-09-06 @ 20:18:30
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0