Too tired to sleep.

Jag har inte gått och lagt mig än :O Tönt på mig, haha! Nej men det är väl bara bra för då bloggar jag ju mycket? ;) Jag sitter fortfarande och funderar över hur jag ska få ihop pengar. Om ni har någon idé är det bara att kommentera, då blir jag glad! Ska iaf börja med att sälja mina gamla böcker och saker jag inte använder. Bättre det än att de bara står där och skäpar. Och så får jag ju pengar för dem och kommer då ett litet steg närmare min resa :) Guud vad jag längtar tills jag kan boka nästa höst. Om man bokar lite i tid så får man typ rabatt på 1700 kr :P Haha bättre än inget ^^ Måste iaf få en plats! Eftersom det kommer vara sista året då jag kan åka med på just den resan :S Uuuh nu blir jag nervös, det måste gåååå!

Aja det löser dig på något sätt! Vad ska jag göra nu? Vet inte riktigt, kanske kolla på nån serie? Eller nåt annat? Läsa kanske? Nä, det gör jag någon annan dag. Juste, på fredag ska jag ju till grönan och se Håkan Hellström! :D Yeey, det har jag sett fram emot! :) Sen den 23:e ska jag se Veronica Maggio <3 Hihi längtar tills det också.

har btw beställt en jacka (kanske redan har skrivit det...?), och de har ju packat den så jag får den någon gång nästa vecka! Det är en ganska tunn jacka, skinnimitation. Tänkte ha den i höst nu innan det blir för kallt, och sedan i vår :) Lägger upp en bild på den! Den är från ellos.se, en bra sida som jag kommer beställa mer ifrån sen! Om det nu blir så mycket beställningar vet jag inte eftersom jag ska spara till Australien xP Men något ska det väl bli iaf :)



Snygg va? Bilden är från ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0