Trefligt me sjaaaaack och ljeesk

Hej bloggen (haha)! Denna dag har varit bra. Hade först historia, och då gjorde vi inte så mycket. Sen hade jag håltimme i fem timmar! :D Riktigt nice! Men vi pluggade lite oxå men spelade även schack. Utomhus, haha, alltså ett sån där stort som är på marken xD Och jag var ett torn för vissa pjäser fattades haha! Och idag i matsalen fick vi läsk haha! De delade ut burkar xD Men det var nog för att de skulle gå ut imorn haha! Sen så hade vi orientering på idrotten och jag dog fan! Sprang som en galning (nästan...) men det gick väldigt bra! :) Vi var klara väldigt tidigt. Men nu gostar jag, bara jag inte blir sjuk igen :S På vägen hem träffade jag några från min gamla klass, det var trevligt men också lite konstigt att vi inte går i samma klass längre... :/

Nu ska jag typ fortsätta med mina läxor, hann inte klart på dagen. Säkert tack vare att vi spelade schack haha, och att jag "vilade" mellan varje samhällsfråga xD Sen vid sju ska vi repa så jag måste nog hinna göra samhällskunskapen innan. Matten tar jag med mig så får de hjälpa mig med den >.< Samhällen är nog viktigare att bli klar med tror jag..

Vi hörs senare ikväll! Ha en bra eftermiddag nu! :D



Plugga matte >.<



Läsken :D



Göra samhällsfrågor :P



Alla frågorna :P Vi ska göra till fråga 29 och jag är nu på 18 -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0