Studiedag och tjejmiddag, kan dagen bli bättre?

Oj oj, dålig uppdatering av mig ser jag här. Kan bero på att mitt tangentbord fortfarande fuckar sig, så det är inte så kul att skriva då. Men kan försöka ändå. Hur var min dag igår, jo den var hyfsat bra. Hade sovmorgon, började tio med historia. Sen lunch, sen matte som gick bra och nu ligger jag inte efter iaf. Sista lektionen var engelska och då gjorde vi inte så mycket bara snackade. Vi har iaf fått vår provplanering nu och det jag kommer ihåg i huvudet är att jag har engelskaprov nästa vecka och historiaprov veckan därpå. Men det går väl bra hoppas jag.


På tunnelbanan efter skolan mötte jag Ibbe och Yogi, det var trevligt :) Även fast vi inte han snacka så mycket. Men Yogi träffar jag ju ikväll (förhoppningsvis), och Ibbe på söndag. Iaf, efter skolan träffade jag Nathalie och jag fick se hennes kontor haha. Det var också trevligt. Sen på kvällen slappade jag bara och gick och la mig.


Anledningen till att jag bloggar nu är för att jag har studiedag! :D Wiiiho. Ska göra några matteuppgifter men sen vid två har Alice i klassen tjejmiddag. Det ska bli kul! :D Hoppas bara att jag hinner till repet, annars får jag kanske hoppa över det en gång, för det är ju viktigt att vi lär känna varandra bättre i klassen, vi ska ju liksom gå med varandra i tre år :P Hoppas du inte dödar mig Yogi hehe.. <3


Ska nog även läsa lite ur boken som vi har fått i svenskan, den ska vara klar om typ 3-4 veckor och jag vill inte sitta sista dagen och läsa ihjäl mig. För sen ska vi ha prov på boken... ? Skumt jag vet, och det är fyra olika böcker... :P Aja nu har jag tröttnat på att skriva med detta tagentbord, vill bara döda det nu -.- Vi hörs sen!
Måste btw köpa biljett till insparken imorn! Alltså köpa imorn... hoppas det finns biljetter kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0