dead and gone. i wish.

Sitter nu här och fönar mitt hår som vanligt. Gick upp alldeles för sent mot vad jag skulle, så tyvärr har jag nu mindre tid på mig att fixa mig etc... typiskt. Blä jag orkar/vill inte göra någonting. Livet är en plåga people! Och ni som tycker annorlunda: Kul för er att ni har ett bra liv och bara tänker på er själva! Jättekul! Ni kan väl dela med er lite av er lycka va?

Haha och så är det typiskt att jag ska på bröllop just idag. Haha jag känner verkligen inte för att vara glad för någon annans skull. Varför ska jag vara det när jag själv inte får den kärlek jag vill ha?

Aja har ingen lust att skriva någonting nu, annars får ni bara massa elakheter och sånt som ni lyckliga inte vill höra från någon som mig. Bloggar väl senare om jag har något kul att skriva. Det enda roliga med den här dagen är att bruden ska ha en gul brudklänning... Det ska bli intressant att se. Vad jag själv ska ha på mig vet jag inte riktigt. Har verkligen ingen lust med att klä upp mig. Kan jag inte bara ha jeans och en tröja? Nej, det skulle väl inte riktigt upppskattas bland gästerna. Alla dessa normer...

Vi hörs! Om jag nu inte har blivit påkörd, mördad, kidnappad, eller ramlat framför tåget, innan jag kommit hem.
Det skulle väl vara synd.. Jag kan ju liksom inte dö förrens jag har fått krama den person som är viktigast för mig, en sista gång?

Åh vad jag saknar dig just nu. Jag önskar att du vore här så att jag fick höra att allt blir bra tillslut. Jag vill ha dig här för du är den enda som förstår hur jag känner, åtminstone försöker förstå, bryr sig om mig, och vill vara med mig vare sig jag är glad, ledsen eller arg.

Jag vet inte vad jag ska säga mer. Det är ändå hopplöst. Men trots att det är hopplöst lämnar du mig inte..
Och nu orkar jag inte ens skriva något mer, jag vill bara skjuta mig i huvudet, tejpa upp mig på väggen, skära sönder varje ådra i min förgiftade kropp, och bara hänga där på väggen som den jävla förlorare jag är. Vilken härlig syn det skulle vara.

blää nu skiter jag i det här. älskar dig så jävla mycket, ingen annan människa är så underbar som du, bryr sig så mycket eller anstänger sig som du gör. tack. tack för allt du gör för mig. vi ses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0