Utkast: Sept. 2, 2011

OMG hittade mitt inlägg jag skrev som jag trodde försvann!! Här är det, låg i utkast O.o Lägger upp det nu så ni får läsa det också hehe...





Hej kära läsare! Jag hoppas att ni inte har lämnat mig trots min dåliga uppdatering. Men det är rätt mycket i skolan nu som jag har sagt förut. Men tänkte blogga lite nu i alla fall. Känner mig på blogghumör så därför ska jag blogga! Vad har jag gjort de senaste dagarna? Och vad har jag inte skrivit om? Har lite bilder från när jag var med Sara, lägger upp dem i det här inlägget, längre ner hehe :) I skolan har det inte hänt så mycket, det går bättre med klassen och jag gillar den verkligen! Vi var på skansen i måndags, det var ganska kul! :) Lägger in några bilder därifrån också.

Sen har det hänt lite mer saker, eller det är liksom en grej, som är väldigt viktig för mig. Skriver helst inte om det i bloggen, det är lite för privat. Men denna händelse var igår i alla fall. Inget allvarligt eller något sådant, nej nej, utan något som betyder mycket för mig, och som var ansträngande för mig. Men jag kan säga att jag var väldigt modig i alla fall. Så nu slipper jag kanske ha ångest i onödan. Denna grej handlar om mig och en annan person, men denne tog allt väldigt bra. Blev nästan lite chockad. Men allt löser sig nog tillslut, tack vare denna underbara människa som jag är så tacksam över att jag känner! <3

Ska inte skriva mer om det, men blev i alla fall lite sen till repningen igår pga av detta. Men vi repade lite i alla fall haha, och vi håller på att ska byta namn och lista låtar som vi vill spela :) Det känns riktigt nice!
Idag i skolan fick vi massa läxor/uppgifter att göra nästa vecka. Eftersom några a......
......................
...................................sen tog det slut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0