Lista på morgonkvisten.

Vid den här tiden sover nog jag haha, men för er som är vakna kan få den här listan ;)
Hoppas ni kan läsa, ska ändra min blogg sen så det blir svart text på vit bakgrund istället. Det här är så jobbigt för ögonen, vad tänkte jag med? Inte ögonen i alla fall. Haha känner mig så rolig nu på kvällen där jag sitter och är sjuk. Jag är väl den enda som tycker det haha ;) Bättre en än ingen iaf!
 
1. Var hittade du den här listan? På Yogis blogg hehe
2. Var är dina föräldrar födda? Öh, min mamma i stockholm som jag, och min pappa också, fast på olika sjukhus.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Oj, det var ett tag sen tror jag. Men tror det var en uppdatering av Flaashplayer eller Windows Live om det räknas. Det är väl det närmaste jag kan komma haha.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Rice haha klassiker som Yogi också älskar. Annars Full Rum.
5. När badade du i en pool senast? På Gotland för typ en vecka sen.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja haha, "Just Like Honey" och "1989"
7. Hur många barn vill du ha? Vet inte riktigt, får väl se. Men inte för många haha.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Svårt, men det är väl typ.. nån konstig musik.. haha jag vet inte. Det som låter jobbigt i mina öron, men tyvärr kan jag inte beskriva vad det är nu.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej faktiskt inte, måste plugga lite mer innan jag vet. Men definitivt inte Sverigedemokraterna!
10. Vad har du för TV-kanaler? Haha just nu har vi bara 1an, 2an, 4an, barnkanalen, kunskapskanalen och nåt skumt. Men eftersom vår tv gick sönder så kollar jag inte på tv x)
11. Har du åkt moped någon gång? Nepp
12. Har du busringt någon gång? Ja haha.
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej, har inte kört.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Vill faktiskt hoppa fallskärm!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?Längst bort från där jag bor är väl Grekland kanske.
16. Har du en egen trädgård? Nej haha.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle Anka! Älskar när han blir arg, känner nog igen mig där.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Haha nej, vet inte om jag någonsin kommer kunna det *skäms*
19. Badkar eller duschkabin? Badkar, dubbelt så bra!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Jaha, det här var ju svårt. Har ingen aning, kommer inte ihåg vad jag sett.
21. Favoritpizza? Kebabpizza i mitt hjärta!
22. Chips eller popcorn? Chips, alltid!
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte så mycket läppstift längre men förut var det rött!
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hahah fy fan vad är det här för fråga?! xD
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha nej och vill helst inte det. Bara skit sånt därnt (skumt ord jag vet).
26. Apelsin- eller äppeljuice? Åh men så svårt! Men måste nog säga apelsin!
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Åt med Linnea idag, vi åt grillad lax med ris ;)
28. Favoritchoklad? Pigall! Och Marabou såklart.
29. När röstade du senast? Har aldrig röstat, (förutom i skolans töntiga val men det räknas inte haha)
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Haha vilken fråga! Det var faktiskt för några veckor sen, egenodlad på balkongen haha!
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej aldrig... eller jo vänta, i tvåan, skolans melodifestival, men jag fick tyvärr inte behålla den...
32. Är du bra på matlagning? Hyffsad.
33. Klarar du att tanka själv? Haha trodde det stod tänka! XD haha kanske..
34. Har du beställt något från TVshop? Haha nej men jag har alltid velat, men nu inser jag att det inte är nåt att ha.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Haha nää, eller jo på Yogis mammas fest så skulle vi ha en speciell klädsel men det är inte riktigt samma sak ;D
37. Vad var det senaste du handlade? En anteckningsbok, en läsdagbok och en penna.
38. Har du kräkts offentligt? Haha det beror på om man menar en offenlig plats fast ingen var där, isf ja!
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken (och nu garvar jag åt Yogis svar som ni nu säkert kan gissa vad det var <3)
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja faktiskt!
41. Har du ringt något betalnummer? Öh ja säkert, 118 800 och de där tar ju jävla massa pengar.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Det kan man nog, det beror nog på personerna.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Senast var väl min mormor men det var några år sen.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Nä var typ flintis, och de hårstån jag hade var så ljusa så de syntes ju inte ens xD
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har nåt jag spelade in för ett tag sen. Det duger, det är inte värre än mitt gamla galna jag hade ett tag. Skitlångt var det också. Stackars de som ringde mig och ville lämna meddelande.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Vet inte riktigt, det beror på hur långt innan man menar att man går och lägger sig. Precis innan gör jag väl inget speciellt. Fast jag brukar alltid dagdrömma innan jag somnar så det räknas väl eftersom jag gillar det haha.
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag har lyckats inspirera vissa människor och att jag har bra människor runt omkring mig och har ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: Angie

sjunger du? kan inte du lägga upp en video på sig när du sjunger? :)

Svar: Hej! Yes jag sjunger, i ett band till och med! Haha vi får se, har inte blivit tillräckligt nöjd med de inspelningar jag har gjort för att lägga ut dem ;)
Julia

2012-08-06 @ 02:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0