PLL <3

Sorry för den urdåliga uppdateringen. Har haft mycket att göra så har inte hunnit, och när jag väl har velat så har blogg.se strulat. Ska bli bättre på att uppdatera, men det är jobbigt när man inte har bra teknik som fungerar. Har iaf varit hos Linnea i fredags och så var vi på Sommarkrysset igår. Berättar mer om det sen för nu samarbetar inte mitt jävla tangentbord. Hatar min dator så jävla mycket.. Var glada ni som har datorer som fungerar normalt. Idag har jag legat och kollat på Pretty Little Liars hela dagen. Har nyss börjat med serien och det är så himla spännande! Haha fast jag råkade spoila en sak så nu är jag lite besviken.. Ska till Jenny imorn med tjejerna så det blir nog inte nån bloggning. Orkar heller inte fixa några inlägg för jag blir bara arg på datorn. Vi hörs när vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0