What does it feel like to be the most beautiful girl on the planet?

Ja, jag lever. Är så levande som man kan bli faktiskt. Har inte bloggat pga olika anledningar. Främst för att mitt internet inte har funkat, och när det väl gjorde det kom jag såklart inte in på blogg.se. Sen har jag bara velat leva mitt liv utan att behöva tänka på bloggen. Som ni vet brukar jag ju försöka skriva om saker jag gjort i efterhand, och det har väl inte alltid funkat. Så nu ska jag ta itu med bloggen och skriva oftare, men om jag inte orkar skriva om nåt så kommer jag nog inte göra det senare heller, för då blir det nog att jag tröttnar. Jag satsar ju ändå inte på att hela världen ska läsa min blogg, den är väl mest till för mig, mina vänner, och sen de övriga som har lust att läsa den.

 

Annars då? Ja jag har gjort massor känns det som. Kan rabbla upp det jag kommer ihåg nu. Var hos Jenny med tjejerna, det var väl det senaste livstecknet ni hörde av mig. Har börjat skolan igen och det känns riktigt skönt faktiskt. Hänger med bra nu här i början och jag tänker inte halka efter (speciellt inte i matten) eller lata mig. Det är dags att skärpa sig nu. På riktigt. I övrigt har jag börjat på dans, nästa lektion är på tisdag, får se hur det går. Men jag klarar det. Har även vågat mig på ett uppträdande i området, vilket var nice. Har blivit mycket bättre på att inte kritisera mig själv för mycket, varför göra det mot sig själv när resten av världen ändå försöker göra det?

 

Scenisk gestaltning, psykologi och geografi är nytt på schemat för i år. Det gillar vi.

 

Har insett att jag gillar att utvecklas. Det är nice. Man lär sig så mycket. Om sig själv. Det är väl det livet är till för.

 

Ciao. Det får räcka för idag. Slutar skriva när det är som bäst.

 

Och såklart ska blogg.se förstöra min dag så jag inte kan ladda upp några bilder. BLOGG.SE är sämst! Ska fan byta jävla bloggportal! Orkar inte med det här längre!

 

 


Kommentarer
Postat av: amanda <3

sv: Spara dom som jag lagt ut! ;)
Hahahahha oj fan! x''ddd

2012-09-05 @ 19:07:21
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0