Det kunde varit en varm banan, en stekt banan.

Kan börja med att säga att jag har haft en underbar dag/kväll! Helt perfekt! Gick till Wilma och sedan kom Nina dit och vi snackade om allt möjligt, och så åt jag bulle hehe. Gott! Sedan gick tiden fort och jag var tvungen att gå. Mötte då upp Sara och Yogi på torget och så begedde (kan man säga så haha? begav kanske det heter haha.... iaf, vi åkte till stan och mötte Jenny. Det har blivit så komplicerat i t-centralen på blå linjen, fattar inte vad som är felet? Tågen åker ju hit och dit och man vet knappt var man ska gå. Sen står det s-folk och ropar så man knappt hör. Hur ska detta gå?

Vi åkte sedan vidare till restaurangen vi hade planerat att äta på. Den låg i Solna for your information. Alla (utom Jenny haha) beställde fyra små rätter då det ingick friterad banan med glass! Men Jenny fick en på köpet, snällt var det! Vi satt där och åt, maten var asgod och vi garvade ihjäl oss åt massa saker. Servitrisens söta dialekt, gubben bredvid som gjorde skumma ljud, mitt och Saras snack om sånt som bara vi kan snacka så öppet om haha!

När vi var proppmätta bestämde vi oss för att åka till Jennys lägenhet (eller hennes mammas hehe men vi kan säga att det vara hennes). Men innan så gick vi till hemköp och skulle köpa något gott till Melodifestivalen. När vi då står där och kollar efter choklad så börjar Sara helt plötsligt snacka med någon. Det visar sig vara en full kvinna och hennes syrra haha! De var så jävla sköna. Vi stod säkert och snackade (eller försökte) och garvade åt allt sjukt de sa i säkert en kvart! De snackade om allt möjligt haha, om hur dåliga alla var i mello, att de skulle köpa chip och dipp, att deras män var tråkiga och satt hemma så de gick ut och drack och träffade på massa snuskgubbar haha. Sen började en snacka om sina trosor och att det vore bättre om man hade trosor lika stora som dräkter så att de inte skulle åka ner. Fy fan vad vi garvade! De kommer säkert skämmas imorn om de nu ens kommer ihåg något xD

Vi kom iaf iväg till lägenheten efter att ha gått i snöblasket. Väl där satte vi oss och kollade på mello. Måste säga att et var en besvikelse idag, de flesta var ganska dåliga. Men Molly förtjänade verkligen att gå vidare! Hon är så fin! Älskar hennes hårfärg, så jävla snyggt! Synd att Mattias inte gick vidare :( och vem fan var den där moroten? Han såg ju inte klok ut... Vi garvade även massa hos Jenny och på tunnelbaneresorna vi gjorde hit och dit. Vi kan säga att det var en väldigt lyckad dag! Nu ska jag snart sova, är trött haha. Hoppas ni har haft en bra dag. Bloggar imorn! PUSS.



I väntan på maten :)



Vi kunde bara inte sluta garva!



Jag och Sara :)<3



Mellotittande ^^



<3





Jag och Jenny <3



Haha jag dör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0