feeling good.

Åh, kännermig så härlig just nu! Var på friskis och skulle köra mitt gympass, det gick väl okej. Vet inte varför men jag tror inte att gym passar mig, jag blir bara så arg haha! Seriöst jag kanske skrämmer iväg alla där haha. Nä men det är väl mest för att jag vill ge upp för lätt när det blir jobbigt. Däremot är jympassen mycket roligare, och där är det både kondition och styrka. Var på det efter mitt misslyckandei gymmet och känner mig glad nu tack och lov. Så jag tror nog att såna pass passar mig bättre! Jympan är ju ändå det jag går på varje vecka utan att bli uttråkad.

Efter träningen gick jag och min mamma till centrum. Fy fan vad det blåste snö haha! Mitt hår, som var lite blött efter duschen, frös till is xD! Men det smälte sen hehe.. Hittade iaf bästa köpet! En spotbh för 199 kr och ett par långa träningbyxor för 249 kr :D Jag är såå glad och nöjd med köpen. Och det fanna bara en sportbh kvar i min storlek! Woho, I love those moments! Så nu är jag taggad inför idrotten imorn haha. Nä men det blir nog okej ändå. Är bara lite stressad inför uppvärmningen på torsdag. Har ännu inte hittat en löplåt :S men det ska nog gå bra. Har lite flr övningar nu som jag kan införa i uppvärmningen. Nu ska jag strax äta middag, mums! Bloggar senare innan jag sover. Puss på er :D





Jag idag, osminkad! Börjar känna mig fräsch utan smink nu! Är jätteskönt att slippa sminka sig varje dag haha. Har till och med fått komplimanger över att jag ser fin ut utan smink :D It makes me happy! Sen i sommar ska jag nog köra med så lite smink som möjligt! Natural beauty here I come! Och jag är extra glad för mitt hår börjar växa ut igen! :D

Kommentarer
Postat av: amanda <3

Jag har lärt mig Simple Plans "Welcome to my life" på gitarr :D

Den är skit bra och lätt att spela, kanske något vi kan spela i bandet? :'D

Kolla den på youtube om du inte redan hört den! ^^)

2012-02-05 @ 19:22:19
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0