Glad alla hjärtans dag!

Hej alla fina! Äntligen är dagen slut. Började åtta, och fy vad jobbigt det var att stiga upp imorse. Men jag lyckades! Dagen rullade väl på som vanligt. Enda skillnaden var att ekonomerna med företag sålde massa saker i ljushallen. Köpte inget. Fick sluta tidigare idag då vi inte hade någon engelska. Skönt! Var i Vällingby efter skolan och köpte choklad till min mamma som tack för det fina värmeljuset jag fick imorse :)

Är nu helt klar med en låt i uppvärmningen. Ska snart göra löplåten och även hitta på övningar till halva tänjningslåten, som vi btw inte har bestämt vilken det är än! Blir lite stressad här. Men jag kan iaf en låt, vilket iof är bra :) Nu fuckar sig mitt tangentbord igen så jag orkar inte skriva mer. Hörs senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0