good girl!

Heej! Har verkligen pluggat stenhårt nu! Har försökt pluggat in allt i huvudet och jag hoppas att det sitter kvar imorn! Var i stan och fikade med min s.k storasyster (ingen riktig storasyster men fungerar typ som en). Var på ett mysigt café i Fridhempsplan. Åt blåbärspaj och drack världens godaste varm choklad med grädde! Med sugrör ;D! Känner mig lite lugnare inför provet imorn men nu kan jag inte säga att jag inte har pluggat, för det har jag! Nu får det gå som det går, men det ska gå bra! Sitter nu och äter lite och ska snart vila mig lite och lyssna på musik. Går igenom lite av ekonomin ikväll igen lite snabbt innan jag ska sova så kanske det fastnar i drömmarna eller nåt. Vill bara vila nu men vi hörs! PUSS



trött tjej med roligt hår och allmänt kul bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0