I feel more alive now than I did before.

Har nu kommit hem efter klättringen! Åh det var så himla kul! Jobbigt men kul! I början var det lite läskigt men det släppte ganska fort och det gick lättare att klättra. Vi fick testa olika väggar som var olika svåra. Vissa klarade jag att klättra ända upp! Riktigt skön känsla när man klarar det! De tog lite bilder men jag lägger in de senare när de har lagt upp dem :) Åh känner mig så avslappnad och glad. Man tänkte liksom inte på något annat än att man skulle klättra. Åh det var verkligen askul! Det gick riktigt bra för mig för att vara första gången! Fick många komplimanger om att jag hade bra teknik osv.

Nu ska jag vila en stund och sen ska jag in till stan. Sen vid 6 ska jag träffa Ibtisam igen och då ska vi till friskis på jympapass. Ska bli kul! Haha får se om jag orkar lika mycket nu, är trött efter klättringen! Jag kan inte fatta varför jag inte har testat att klättra förut? Jag har alltid trott att jag inte kan klättra men det kunde jag ju visst! Där överträffade jag verkligen mig själv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0