i just need a second chance.

Orkade inte blogga igår kväll, var helt slut. Gick i alla fall bra på RKUA-mötet igår, vi börjar verkligen komma igång på allvar nu. Var lite tidig till repet så satt och snacka med Ullis och försökte göra lite matte haha. Lyckades lite iaf. Drack även té och åt mackor :) Sen när vi väl repade så gick det väl både bra och dåligt haha. Men vi kämpade på! Idrotten igår var så jävla jobbig, det var som skidskytte fast utan skidor och så skulle man kasta ärtpåsar i en kon. Om man missade fick man springa straffvarv -.- och så skulle man börja med 50 varv med hopprep. Hade iaf så jävla ont efter det haha. Fy fan!

Var hemma från skolan idag, eller jag kom till sista lektionen då vi skulle spela upp vår teater på svenskan. Det gick faktiskt bra så nu är jag glad över att vi ha gjort det. Har känt mig dålig hela dagen, mådde inte så bra imorse. Vaknade på natten och så. Usch inte kul :( Men nu ikväll ska jag bara vila för äntligen är det helg!



älskar den här låten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0