i miss you, will i ever learn?

Godkväll/natt bloggen! Det har inte gått nå vidare med uppvärmningen, vilket gör att jag bara känner mer panik inför torsdag. Imorgon har jag inget val. Jag måste bli klar hur arg jag än är. Känner mig bara så himla trött på allting just nu. Skulle verkligen behöva semester. Typiskt att det ska vara så tungt just nu då, när alla nationella prov plus vanliga prov sätter igång. Jag kommer vara helt slut i juni när lovet börjar. Och där är det inte slut med arbetet heller, nej för då ska jag jobba. Förhoppningsvis hittar jag väl åtminstone ett jobb som ger mig lite pengar. Skulle verkligen sitta bra med lite pengar nu. Vill bara slösa bort allt på shopping och bli glad, hehe. Nä jag vet inte, det kanske bara skulle hjälpa en stund, tills jag inser att jag tycker att kläderna sitter konstigt ett något liknande.

Men jag tror att det kommer bli lite bättre i helgen, för då har jag ju haft historiaprovet och uppvärmningen och får då träffa mina kära vänner. Veckan efter har jag bara samhällsprov, ekonomi så det är lite lugnare. Sen kan jag slappa och garva åt att jag är klar med uppvärmningen medans alla andra har sin kvar hehe ;)

Nej nu vill jag bara glömma denna hemska dag och försöka blicka framåt. Ska bli skönt att gå till skolan i alla fall och träffa de andra. Har bara en lektion imorn, hehe, svenska. Men vi ska typ skriva nån jämförelse, eftersom vi såg Slumdog Millionaire och då ska vi jämföra filmen med nån berättelse eller nåt.

Varför ska skolan stressa en så mycket? :( jag är fortfarande bara en människa! Och tonåring, är inte det jobbigt nog?! Hur tänker de egentligen kan man undra. Ska strax sova, men känner mig inte så trött. Det kan ju bero på att jag sov till ett idag -.- ibland stör jag mig så mycket på mig själv.



sliten och trött tjej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0