I'm a bad girls, as bad as you can be ;)

Förlåååt för mitt urusla bloggande :( Har bara haft mycket att göra och varit trött. Sen har det knappt fungerat o mobilblogga så jag har heller inte kunnat göra det. Men nu fan ska det bli ändring på det! Ska berätta lite nu om min vecka! Var ju som sagt på infomötet i tisdags. Åh det är så spännande nu. Snart kommer de franska eleverna hit :D! Gick runt och försökte säga allt på franska hela tiden haha. Vi får se hur det går när jag ska till Paris.

Sen har jag väl inte gjort så mycket, mest har det bara varit skola. Haha men är mer avslappnad nu eftersom min gympauppvärmning har skjutits upp ännu mer. Först tills på måndag men då har vi randigt så jag ska ha på torsdag xD Så jävla skönt! Sen har vi haft isvettsteori (man tror att det står svett, ja), i 2an ska vi hoppa i isvak och ta oss upp haha xD! Vad har jag mer gjort? Öh... hmm.. måste tänka. Jo! Igår efter skolan var jag i Vällingby med Helena. Haha det var kul! Vi åt på donken och sen köpte jag en snygg ring som ser ut som en fjäder som är lindad runt fingret. Bara 25 spänn! :D Sen köpte Helena lite grejer och jag hittade mycket jag vill ha men ska köpa det senare.

Vi skulle repat igår men halva bandet var sjuka så det blev inget. Men jag gick till kfum ändå och satt och drack té och snackade med Ullis och Arman. Trevligt! Idag började jag 10 woho, (träffade yogi på tuben), hade hälsovårdssamtal och jag har vuxit en centimeter haha! :D Är nu 165! Men jag gillade siffran 164... haha det var ju som 164 xD! ni fattar kanske inte :P Slutade tio över tolv och nu är jag hemma och ska snart till friskis på jympapass ^^ Sen ikväll ska jag till Reactor och fixa designen till rkua. Sen ska jag kolla på gaygalan ikväll :D! Så det väl min dag ut i princip. Hoppas att ni alla har haft det bra, vi hörs ikväll! Puss.



Yogi och Amanda när vi skulle repa förra veckan typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0