I'm gonna love you like I've never been hurt before.

Är nu tillbaka efter passet. Det började inte så bra. När jag nästan hade kommit fram till centrum insåg jag att jag hade glömt träningskortet. Så arg som jag var fick jag gå tillbaka och hämta det och sedan gå up igen och bege mig till friskis. Var så jävla arg, gick och muttrade fula ord för mig själv och ville bara skrika. Orkar inte med när jag gör såna klantiga saker. Kom i alla fall iväg och passet var väl ganska bra. Men det var inte lika kul eftersom jag fortfarande var hyffsat arg när jag kom dit. Men nu har det väl lagt sig lite. Har just ätit lite mackor och sitter nu och äter risifrutti typ. Är trött, orkar inte plugga eller göra nåt men ska ju till Reactor. Men det är väl bara att koppla på smilet och aktivera kreativiteten för en gångs skull. Blä nu har jag ingen lust att skriva mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0