Jag är tillbaka!

Det jag aldrig trodde skulle hända har hänt! Mitt internet funkar igen! Tjoho, då kan jag blogga och ni kan läsa :D Har varit skitjobbigt att inte kunna blogga från en dator. Sen har mitt internet på mobilen varit segt eftersom jag använde upp nästan allt haha. Gör en liten kort resumé om vad jag har gjort sen jag senast bloggade:

- Repat med bandet... eller rättare sagt snackat om allt mellan himmel och jord istället för att repa haha. Men imorn blir det stenhård repning.
- Varit i stan med Carro och Yogi :)
- Fikat med min mamma i Gamla stan. Skulle handlat underkläder men det var ju rån så de stängde av precis där min affär låg -.- snacka om otur.
- Läst klart en bok i svenskan och haft bokdiskussion (tråkigt och hemskt)
- Varit på jympapass :D
Och se lite annat som jag inte tänker skriva här :) Mitt humör har väl varit lite upp och ner, haft mina stunder då jag inte mått så jättebra, men nu är det bättre!

Idag hade vi randigt (igen haha) så hade bara två lektioner. Först svenska och då fick vi skriva och svara på lite frågor om boken. Det var knappt så att jag hann, svaren blev heller inte så bra :/ Sen hade jag naturkunskap, haha då skulle vi kolla vilken blodgrupp man tillhörde. Man skulle alltså sticka sig i fingret såklart för att få fram lite blod. Haha guud jag var så rädd, kände verkligen inom mig vilken panik jag hade. Men jag lyckades haha. Men tyvärr fick jag fram för lite blod så jag vad tvungen att sticka mig igen! Var lika rädd andra gången haha. Men typiskt mig så kunde jag fortfarande inte se vad jag har för blodgrupp så mitt resultat blev väldigt osäkert. Men ska kolla upp vad jag har senare, blev ju nyfiken.

Efter lektionen tränade vår grupp i svenskan lite på teatern som vi ska framföra på fredag. Herregud jag vill inte! xD Men vad har jag för val? Åt sedan lunch och åkte hem. På vägen träffade jag Assaad och även Nina (trädde dem på morgonen oxå o.O), vi hade sällskap hem. Följde sedan med Nina till centrum där hon köpte en väska. Har även varit hos tandläkaren och var i centrum igen med min mamma. Jag köpte ett par nya jeans från Gina Tricot. Älskar deras jeans haha. Sen köpte jag en tröja och ett linne för 99kr på Bik Bok :)

Är ganska trött nu trots att klockan bara är sju... ska försöka göra lite matte (kommer inte hända), men sen vill jag bara slappa! Imorn har jag möte med RKUA och sedan ska jag repa så jag hinner inte hem efter skolan så det blir nog inlägg ganska sent. Kan ju försöka mobilblogga eller lägga in tidsinställda inlägg hehe. Orkar inte skriva mer nu. Puss.



Kokosbollsätartävling på onsdagsrasten idag xD Jag ville ha en kokosboll :(



Mitt misslyckande på naturkunskapen >.< det fanns två olika nålar man kunde välja på. Först den som är till vänster i bild, man trycker på typ en "knapp" eller nåt. Sen fanns det en nål som var lite med "macho" haha som min lärare sa. Då fick man sticka hål helt själv :S Den nål som jag hade gjorde iaf jobbet åt än xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0