jävla snorjävel, skojävel.

Godmorgon! Lyckades inte gå upp tidigt igen haha! Men imorn har jag inget val då måste jag komma upp i tid :S Carro och Yogi kom hit igår och det var kul hehe! Vi kollade på "Hur många lingon finns det i världen", den var rolig och bra! Nu är jag trött haha så det blir lite tråkiga meningar men jag orkar inte tänka nu xD Det var iaf en rolig kväll trots att jag hade lite ont i magen :( Idag ska jag typ kanske träffa Yogi och Sara, eller nåt sånt. Har inte smsat dem än men gör nog det snart. Först ska jag väl duscha och fixa mig. Åh ska bli så härligt att gå ut i solen, jag blir så glad! :D YEEY! SOLEN ÄR ÄNTLIGEN HÄR HAHA! :D Längtar till sommaren så otroligt mycket <3





Bilder från Yogis blogg: johannamj.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0