Melodifestivalen 2012 del 1

Woho! Båda mina favoriter gick vidare! Loreen var helt klart bäst ikväll, och tätt efter kom Dead by April. Bra med lite hårdrock i tävlingen! Och Loreens röst, jag fick rysningar! Fy fan vad bra hon är! Hejar på henne! Nästa så att jag vill se finalen om det nu finns biljetter kvar hehe. Gillar förresten programledarna, en bra kombination där! Ska bli kul att följa melodifestivalen, brukar inte göra det men i år så verkar det bli bra så det ska bli spännande att se.

Det gick förresten ganska okej med idrottsuppvärmningen. Har valt en låt jag ska ha och har även kommit på lite övingar. Men det är jättesvårt att hitta en löplåt, det finns ingen som har sån hög BMP. Men det löser nog sig. Ska på jympapass imorn och hitta lite inspiration. Nu ska jag kolla på andra säsongen av Sherlock. Förra säsongen (eller de tre avsnitt de visade haha) var bra så det är kul att de gör en till säsong. Haha det är lite kul att det typ är en moderniserad version och att han har iPhone haha och smsar med sin polare.











snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0