never mind i'll find someone like you.

Godkväll alla fina! Nu ska jag berätta om mina senaste dagar. Haha om jag kommer ihåg något iof ;) Onsdagen var bra enligt mig ser jag i det inlägget jag skrev då. Kommer faktiskt inte ihåg vad som hände men men haha.  Och så gjorde vi en sån där kul lek när man skulle skriva bra saker om varandra ^^ Sen på alla hjärtans dag fick vi kakor och geléhärtan från elevrådet haha, det slängdes lite hit och dit. Blev iaf klar med min idrottsuppvärmning! Hade den igår och det gick superbra! Historieprovet däremot gickåt helvete men det bryr jag mig inte om! Orkar bara inte. Annars har jag väl haft den bra :)

Igår var jag även på tjejforum en stund med Ibtisam. Vi spelade biljard och åt världens godaste biskvier! Mådde lite illa efter det men jag har aldrig ätit något så gott förut så det var klart värt det! :D Sen stack jag och repade, det var kul! Snackade även med Ulli efteråt och gud så vi skrattade! Kul kul!

Idag så var dagen väldigt nice. Var bara på svenskan vi skulle skriva jämförelsen mellan sagan och filmen. Men det gick bra iaf :) Fick även tillbaka en annan text som vi skrev nån dag här också och det hade gått bra. Sen var det köttfärssås och spaghetti till lunch :D MUMS! Var ju som sagt på friskis också och nu känns det skönt efter att ha rört på sig :)

Sitter just nu i sänger och drack just upp min smoothie. Nu är den slut, buhu :( Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Planerar typ morgondagen med Yogi. Ska ut och äta med henne, Sara, Jenny och ev. Carro. Och innan dess ska jag åka skridskor med Nina vid ett. Så det blir en fullspäckad men förhoppningsvis rolig dag :)

Här får ni lite bilder eftersom jag har varit lite dålig på att uppdatera!



Jag och Saga myser :)



Alla hjärtansdag-present från min mamma :)



Fint! På väg till skolan.



Pingisgrej på onsdagsrasten.

Ni får mer bilder senare hehe. En anledning till att kolla min blogg igen x) Är man smart eller är man smart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0