no comment.

Godmorgon! Har lite ångest över att jag gick upp så sent. Drömde massa konstigt också. Drömde bl.a. om teatern som vi hade i skolan. Heh, har visst inte kommit över den än. Orkade inte blogga mer igår, blev bara för mycket ett tag och sen så ville jag kolla en snutt på melodifestivalen och Sherlock. Efter det var jag bara så trött så jag gick och la mig. Nu fuckar sig mitt tangentbord som vanligt igen. Suck, inget samarbetar med mig längre. Idag ska jag förhoppningsvis göra färdigt min idrottsuppvärmning, vilket jag egentligen borde ha gjort klart för länge sen, för så hade jag sluppit att göra den nu. Tur att de inte är imorn, isf hade det inte varit kul. Men de är ju så jävla mycket man ska göra, det räcker inte bara med att göra uppvärmningen, nej, du måste även göra en skitjobbig analys. Usch!

Har ju även historiaprov på torsdag som jag måste hinna träna till, åååh blir så arg på allt jag måste hinna göra! Jag är fortfarande bara en människa! Kan inte göra allt som jag förväntas göra av alla! Ibland får man faktiskt priortera bort saker folk vill att man ska göra! Nu ska jag äta frukost (om jag har lust) och sedan försöka hoppa i träningskläderna och göra den här förbannade uppvärmningen! Den behöver väl inte bli perfekt, bara den blir klar nån jävla gång! Såg förresten över hela facebook att Whitney Houston är död.. hon var väl inte så gammal eller? Får kolla upp det där mer när jag har tid. RIP iaf! fast nu hittar jag en artikel om att hon inte är död... aja jag vet inte. Hon lever nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0