oh baby baby dancing in the moonlight.

Hej sötisar! Sorry för dålig uppdatering men har bara tänkt på mitt samhällsprov haha, som förövrigt gick ganska bra, lite saker blandade jag väl ihop osv men det känns ändå så jävla skönt att det är över! Efter skolan igår var jag på mentorsavslutning med min mentor. Tråkigt att det är slut men vi hinner ses lite till ändå :) Vi fick värsta salladen där och vääärldens godaste maräng och citrontårta!! FY FAN VAD GOD DEN VAR! Haha det är obeskrivligt! Trodde inte man kunde nå en sån eufori när man åt tårtor haha! Men det kunde man visst. Efter det stack jag och repade, eller rättare sagt vi satt mest och jamma lite och försökte spela. Ingenting funkade typ men vi lyckades på nåt sätt koppla in elgitarren och en mic i förstärkaren. Vi lirade lite (utan Alitzel som är sjuk :S) men mest satt jag och spelade "draw something". Skitkul spel som vi kör hela tiden haha! Vi garvade även åt lite familyguy klipp med eremias, det var kul haha! Sen avr Ullis sjuk så då kunde vi inte ha våra trevliga tjejsnack med henne :(

Idag hade jag bara två lektioner! Så jävla skönt! Hade matte och då fick vi fika av snälla Janne! :D Han är alltd så snäll! Sen fick jag tillbaka min mediauppsats och jag fick B! Är så jävla glad haha :D!! Kunde inte blivit ett bättre avslut på veckan! Sen hade vi franska och det gick snabbt! Och sen fick vi hamburgare till lunch och päronsplit till efterrätt :D! WIIIIE! Efter skolan stack jag, Siham, Helena, och Malin till Vällingby och kollade runt lite. Trevligt!! Sen var jag tvungen och gå, skulle träffa en snubbe och fixa lite grejer (ett projekt jag håller på med typ..), och där träffade jag en kille som hade några gemensamma vänner med mig, så vi snackade lite och hade sällskap en bit! En mycket lyckad dag! Och nu är det fucking looov!! Är så excited! Det går bra nu mannen haha! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har lust för att göra nåt men alla är väl skittrötta och vill väl bara sova. Vi får se vad som händer, puss alla! <3

Ska lägga upp bilder från "repet" när Yogi har skickat bidlerna :) känn ingen press Yogi hehe....

Det blir en liten bild på mig istället ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0