Oh my god it's a wonderful surprise. I'm in love.

Godkväll! Har haft en trevlig dag med Sara och Yogi. Först åkte vi till stan och kollade runt lite och garvade åt allt. Sen tröttnade vi så vi åkte tillbaka till Kista och åt på Max :) Rolig dag med mycket garv och sjuka samtal haha! Var även på möte med RKUA och politikerna och det gick bra. Har inte så mycket mer att skriva om dagen. Just nu sitter jag och kollar på Sex and the City! Längesen var det! Ska snart gå och lägga mig, måste upp tidigt imorn, ska åka och klättra i Solna med tjejforum! Ska bli askul! Ska verkligen försöka få någon att ta bild på mig när jag klättrar haha! Men vi får se hur det går ;) Hoppas att ni alla har haft en bra dag! PUSS (haha höll på att skriva piss xD)



Bild från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0