realise there's no one waiting.

Hej bloggen! Denna dag har varit kort (skönt). Åkte till skolan lite tidigare och åt lunch med Helena, Annika och några fler från klassen. Vi försökte samtidigt komma på några liknelser mellan filmen och sagan som vi hade i uppgift att skriva i svenskan. Tack och lov slapp vi göra det idag, så vi ska göra det på fredag istället. På lektionen fick vi jobba lite och fortsätta hitta liknelser och det gick väl lite bättre då jag lyckades få ett häfte. Hade tappat bort mitt hehe.

Är faktiskt på ganska bra humör just nu. Har varit lite fram och tillbaka idag. Mitt humör kan ju rasa hit och dit. Men det ska nog gå bra. Ska försöka bli klar med uppvärmningen idag. Men det är så svårt för alla bra låtar är så långa. Men jag skiteri jag ska ha en bra låt så då får den va lite lång. Jag kan ju inte hålla på o byta låtar nu när jag snart ska ha uppvärmningen. Jag får väl stå ut med ett sämre betyg ifall jag inte håller mig till reglerna haha.

Bäst jag börjar med uppvärmningen snart. Måste fan bli klar, jag orkar inte med det här mer! Jag måste ju hinna plugga till historieprovet också :S Fan ta skolan!



fula köket i bakgrunden hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0