shoo bre ;)

Godkväll mina läsare! Jag har haft en väldigt rolig dag! Mötte upp Malin och Siham i Åkeshov och sedan väntade vi på Amanda, Annika och Helena utanför bowlingcentret. När de kom så gick vi in och bowlade (no shit haha). Det var väldigt kul, jag var inte så bra hehe, kom sist som jag förutspått men jag gjorde iaf en strike och två spärrar! De spelade bra musik så man blev glad haha. När vi hade bowlat klart var Malin tyvärr tvungen att gå :( Vi andra åkte till Vällingby och tittade runt i affärer, åt glass, mat och tog massa bilder för att fördriva tiden innan bion. Filmen var så himla bra! Mycket bättre än vad jag trodde! Vissa delar var skitroliga och vi garvade skitmycket, och vissa var sorgliga och känslosamma. Fin blandning!

Kom hem för ett tag sen och har inte gjort så mycket. Ätit lite och laddat in alla bilder i datorn. Imorn ska jag på spa så kommer inte kunna blogga så mycket då. Kanske fixar tidsinställda inlägg om jag orkar haha. Hoppas att ni också har haft en bra dag så hörs vi! KRAM!

Här kommer lite bilder från idag!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0