the party is in my head.

Godmorgon mina kära läsare som är ganska få men unika haha! Lyckades vakna lite tidigare än igår! Lite är tack vare Wilma som messade mig och gjorde mig lite konfunderad (heter det så? xD). Hon ska resa till Kina ikväll så hon ville att vi skulle ses en stund. Först trodde jag nu på en gång, här låg ju jag i sänger och försökte komma på vilken dag det var. Men hon menade såklart lite senare på dagen. Så jag ska träffa henne typ vid ett så då har jag lite tid på mig att fixa mig. Sen vid fem tänkte jag gå och träna på friskis, äntligen! Har inte hunnit göra det den här veckan :( blir så sur när jag inte hinner! Ska bli bättre på att prioritera träningen!

Funderar också på att shoppa något kanske... kanske hårfärg? Blev så sugen (och tänkte faktiskt på det igår) när jag såg att Yogi (johannamj.blogg.se) har färgat håret. Åh, jag vill shoppa så mycket sommarkläder men det får vänta lite tills jag åker till Paris för då ska jag shoppa!! :D Och snart får jag studiebidrag så då har jag ännu mer att shoppa för :D! YEY!

Igår kväll satt jag och kollade på Melodifestivalen och de flesta bidragen var väl sådär. Men de som gick vidare var bäst! Synd bara på att Charlotte Perrelli eller den där Hanna Lindblad inte kom till andra chansen eller nåt.. Men bäst hittils av alla är Loreen! Ingen tvekan om saken, hon vinner skiten ur alla haha! Nu ska jag göra nåt vettigt! BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0