tråkig rubrik.

Varför kan jag aldrig gå upp när jag har tänkt gå upp? Skulle gått upp vid nio men nej, såklart sover jag typ till nu. Aja, så kan det gå. Jag la ju mig ändå vid tolv igår så det var ju inte sent precis. Känner inte för att göra min idrottsuppvärmning idag, men vad har jag för val. Jag måste åtminstone hitta de låtar jag ska ha, och kanske hitta på några övninngar. Det är ju skönare om jag är klar med den nu i helgen och bara har en halv låt att göra i början på nästa vecka tillsammans med Isak. Jag tror nog att springlåten kommer bli jobbig att göra.... men steg och hopplåten lite lättare.. det är de två som jag har.

Nä nu vill jag inte prata om uppvärmingen längre. Blir bara sur. Kommer inte på något mer att skriva just nu, bloggar väl senare. Förhoppningsvis har jag då kommit nåon vart med idrotten. Nu ska jag äta frukost. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0