when I stumble there.

Godmorgon! Gick väl upp typ för en timme sen max haha. Har just duschat och ska strax föna håret. Drömde massa konstiga drömmar, hade svenskaprov och jag kikade på vad Yogi skrev haha. Sen var jag typ i dominanska republiken eller vad det nu heter. Om det nu finns något som heter så? Sen var jag också i Iran. Konstiga drömmar, men det var åtminstone varmt och vi var vid stranden hehe. Denna dag ska jag spendera på friskis, ska på jympapass och även äntligen testa mitt gympass. Känner verkligen att jag vill bli klar med den där jävla uppvärmningen. Så ska satsa hårt idag så att jag kan slappa ikväll och känna att jag inte bara har latat bort hela helgen. Har förresten lärt mig en ny låt på gitarr, är så glad :D Someone like you med Adele! Den är så bra så jag dör! Nu måste jag fortsätta fixa mig så att jag blir klar någon gång och kan bege mig ut i kylan :( hörs senare! Bye.



bild från yogi för ett tag sen när hon hjälpte mig med min header ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0