when they stop and stare.

Sitter här i sängen och slappar. Har så himla ont i halsen, fy vad det sticker. Ska nog ta en av Alitzels halstabletter som det aldrig blir av att ge till henne. Känner inte för att gå och lägga mig än, men jag vet inte vad jag ska hitta på. Försöker få Jenny att skypa med mig, vi får se hur det går. Längtar så himla mycket till sommaren men ändå inte. Heh, jag och min dubbelmoral. Var hos Alitzel igår efter repet förresten och skrev ut mina individuella val. Har inte skrivit något om det i bloggen tror jag men vi ska i alla fall välja en kurs som vi vill läsa i tvåan. Valde scenisk gestaltning (teater) som förstaval, fotografisk bild som andra, och kinesiska (mandarin) som tredje. Hoppas på det första. Sen kollade jag och Alitzel på massa gamla bilder, herregud hu såg man ut egentligen?! Haha! Nej, tack och lov ser man inte ut så längre.

Känner att jag vill göra något kreativt men vet inte vad. Orkar inte sjunga haha min hals kommer dö. Läsa kanske? Nja, eller kanske kolla på någon film? Vet inte riktigt. Har slut på roliga idéer. Imorn måste jag i alla fall börja på min idrottsuppvärmning som jag har till på torsdag. Det är typ det enda jobbiga just nu som ger mig lite småpanik. Men bara jag gör det och kommer ihåg allt på torsdag så kan jag få det överstökat hyffsat snabbt. Nu ska jag ta mig tid att göra något vettigt. Puss och kram skumbanan.



i miss those times with you. please make them come back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0