you stole my star.

Godkväll! Var på friskis och körde pass. Nu känns det skönt haha! Jag fattar inte att jag fortfarande tycker de där passen är roliga trots att man gör samma sak hela tiden. Men idag hade de faktiskt lite nya rörelser så det var kul. Sen så sa ledaren bra till mig haha så då känner man sig bra! ;D Innan träningen träffade jag Wilma en stund på biblan och vi snackade lite. Nu är hon på väg till Kina snyft :( Men hon ska iaf köpa födelsedagspresent till mig där hehe! Sen träffade jag iaf min mamma i centrum och vi åt lite och så tittade vi runt i lite affärer. Hittade ett par svarta jeans på Gina Tricot för 199 kr. Tur att de låg längst fram i butiken (deras avsikt haha) för jag behövde verkligen ett par nya svarta. De andra gick ju sönder hahahahaha! Köpte även hårfärg som jag hade planerat men vi får se om jag färgar snart eller väntar ett tag...

Snart, eller om typ två timmar kommer Yogi och Carro (ev. Sara) hit! Ska bli kul! Har inte träffat Carro på vääldigt länge! <3 Vi får se vad vi hittar på. Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har möte med RKUA och olitikerna vid hal 6 men innan dess har jag tid för annat. Får väl ta och göra lite matte... vi får se hur det går isf!
Bloggar senare ikväll! PUSS!



Ljusare än vad jag har nu, typ som jag hade förut. Får se om jag färgar, är ändå ganska nöjd med min hårfärg just nu. Men ibland känns den för brun för min smak i vissa ljus. Men det är ju alltid bra att ha en extra hårfärg ifall att! ;) Haha det var btw samma märke som Yogi använde, hoppas den var bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0