bloodpressure. and foooood.

Jag kan börja med att skriva att jag inte har en aning om varför det blev två bilder på det senaste inlägget haha. Typiskt mobilblogg.. Min dag har varit jättebra! Igår med! Känner verkligen att det går framåt, så jävla skönt! Känner mig taggad på skolan också. Det ska fan gå bra nu haha. Vi fick tillbaka våra artiklar på naturkunskapen, jag fick D som jag trodde, men jag är väldigt nöjd. Min lärare tror också att jag kan få ännu högre och det ska jag kämpa för! Haha vi fick testa att ta blodtryck på varandra, och jag fick vara försökskanin så jag fick göra det två gånger. Sen igår gjorde några treor en undersökning till sitt projektarbete och då skulle de ta blodtryck på oss före och efter vi åt tio bitar lakrits. Nu är jag inte lika skakis inför att ta blodtryck som jag var innan hehe. Vi lärde oss även idag hur hjärtat fungerar (repetition för mig) sån nu kan jag det perfeeeeekt. ;)

Idag va det två killar som provade på vår klass, snackade med den ena, han var jätteschysst. Hoppas att han börjar :) Blackan är ju bäst hehe! Vi slutade fyra idag, man är så himla trött då. Åkte som sagt till Solna. Jag och min mamma åt på ett mysigt ställe som min mamma brukade hänga på när hon var ung haha. Det var gott!

Ska strax sova, men vi har randigt imorn så jag börar 12.30 haha! Så bäst! Blir en liten sovmorgon för mig men ska inte sova för länge, har matte att göra. Orkar inte skriva mer nu puss.

Haha guud råkade rader texten men jag kom på hur man trycker på ångra... så skönt, höll på att bli lack där..



på naturkunskapen



det var gymnastikuppvisning på onsdagsrasten. de var väldigt duktiga!



mysiga stället.



underbart vitlöksbröd med tzatsiki.



mums va gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0