do you feel better now as i fall to the ground?

Sorry för ingen bloggning idag men jag har typ sovit/legat i sängen till fyra och sedan kollat på tv hela kvällen. Har verkligen inte haft lust till att gra någt speciellt. Så min första dag på det nya året har väl inte varit så värst speciell. Mitt alarm på mobilen funkar inte så jag vet inte hur jag ska göra sen när skolan börjar. Får väl köpa en "riktig" väckarklocka då om inte det har löst sig tills dess.

Vet inte riktigt vad jag ska göra imorn men jag ska iaf försöka ta mig ut ur huset. Måste handla shampo, balsam och annat grejsimojs. Men det ska bli skönt att ta sig ut haha. Känner mig lite tråkig som bara latar mig inne. Men jag tror att det är för att jag inte vill tänka på det skolarbete jag har framför mig nästa vecka... fy fan jag orkar inte! Men jag måste anstränga mig nu, jag kan inte ge upp så lätt utan att ens ha försökt tillräckligt. Det ska nog gå bra bara jag sätter igång. Sen när det är klart kan jag slappa och vara glad! Jag älskar ju den känslan, att inte ha något du måste göra. Man känner sig så fri, och det är så jag vill känna mig oftare. Därför måste jag göra det här nu och inte gömma mig ifrån det!



skrev på Alitzels vägg igen hehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0