en resumé av året som gått. mars 2011

MARS



Åkte skridskor with my homies ^^
lovee my legs there, synd att de inte ser ut så längre xD
men det går att ändra på hehe.



Jag fick en iPhone 4 :D!!!





Min 16årsdag tillbringade jag med Wilma hos Jesus och andra people.
Vi bakade pannkakastårta eftersom vi firade Jesus också :)









Jag och gänget firade min födelsedag på Djingis Khan. Vi åt oss jävigt mätta och jag var "Birthday Princess", haha det var en turist som tog bild på mig -.- jäkla turist... haha! Jag fick låna Wilmas tjocka strumpbyxor för jag frös och sen fick hon stå och dra av dem på perongen haha när hon skulle hem. Jag hade så jävla ont i fötterna av de där jävla klackarna, tur att Carro hjälpte mig hem! :)<3



Jag var så stolt för jag lyckades lära mig att locka mitt hår :D fast nu kan jag inte det... -.-



Kan inte fatta att jag orkade fixa mig så här när jag skulle till skolan :o
skulle aldrig orka/kunna det nu xD



Jag och Carro åkte på läger med kyrkan där vi var ledaraspiranter.
Haha glömmer aldrig nöffleken som vi dog av garv åt! Har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv!





Jag och Sara började gå ut och jogga, haha det var is och jag höll på att ramla hela tiden haha!
Men det var faktiskt härligt att vara ute och springa när det såg ut så här :) Även fast man inte alltid var i sitt snyggaste essä hehe.



Vi gjorde typ batterigrejsimojser (haha) på No:n men min funkade inte :(
det var min lärares fel! inte mitt! haha.



Jag stickade min svampmössa :D Och jag fick min lärare att gråta av skratt...
ja vad kan jag säga? julia i ett nötskal :P

Sen hade vi även nationella prov, var på bio då och då, och fikade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0