feel so good being bad. there's no way i'm turning back.

Gud vad skönt det var att va ledig idag. Det behövdes verkligen. Hade satt alarm klockan åtta men jag znoosade till typ halv elva hehe.. Gick sedan motvilligt upp och begav mig av till min morfar. Väl där satte jag igång med min uppsats. Satt i flera timmar men är nu äntligen klar med det och den ä nu inskickad! Så jäva skönt, är så stolt över mig själv som faktisk fick ihop en uppsats så här snabbt. Men jag har mycket att tacka alla vänner som jag messade med och ställde massa frågor. Hade inte fått ihop det utan dem :)

Var även och tränade, cirkelgym. Det var faktiskt kul men skitjobbigt. Det var ju typ första gången som jag körde riktig styrketräning, men ledaren var asschysst och kunde hjälpa till. Hon tyckte jag var duktig ändå hehe. Det var ju trots allt första gången :D Så nu är jag helt död i kroppen, fy fan haha. Men det känns skönt nu efteråt :) Nu ska jag slappa hela kvällen! Kanske ta mig ett bad som förut, tända ljus osv. Kanske kolla på någon film? Läsa? Spela gitarr? Det finns mycket mys man kan göra.

Och det bästa av allt är att jag inte har något mer skolarbete att göra under hela helgen :D Är så jävla glad över det haha. Hade ju värsta paniken över uppsatsen. Men nu kan jag slappna av. Så skönt. Bloggar senare, nu ska jag njuta hehe. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0