he said "i am the devil boy".

Godkväll mina läsare! Ska strax sova, måste upp vid halv sex imorn -.- måste duscha innan skolan. Börjar 8.00 med idrott som vanligt. Hoppas bara inte vi måste göra sån där jobbig hinderbana igen :S Men det är ändå på nåt sätt skönt att börja dagen med träning, då är man pigg resten av dagen haha. Längtar faktiskt lite efter skolan haha, och tunnelbanan dit :D synd bara att jag inte har några fungerande hörlurar! Det är sååå jobbigt. Får ta och köpa nya snart. Men jag försöker spara pengar till Frankrikeresan, även fast jag har massa saker jag vill köpa... :( men kan ju shoppa i Paris moahahahaha! Längtar verkligen dit nu :)

Känner mig inte så trött men jag måste sova så att jag orkar dagen imorn. Ska testa på afro dans imorn haha! Fy fan hur ska det gå? Jag har ju testat på afrikansk dans förut... men det blir säkert skitkul ;) Nu tog det stopp i hjärnan, bäst jag slutar skriva innan jag börjar skriva massa onödigt haha. Vi hörs imorn, kram!



bild från idag :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0