i just want you to know.

Vet att jag inte bloggade något igår men jag var så trött. Dagen var ändå kul igår. Fick B+ på min svenskanovell :D Det enda som jag hade lite fel på var styckeindelningen. Typiskt... haha jag har en tendens att göra för många stycken. Om jag bara inte hade gjort det hade jag fått A -.- lite surt hehe. Men det kommer fler chanser. Jag känner verkligen att jag har stor chans att få A i svenska! Hoppas verkligen det. Ska anstränga mig riktigt mycket så att jag får det :) Dansen igår var rolig haha. Jag lyckades hänga med på stegen så då var det kul. Ska nog gå på det igen sen. Det var lagom jobbigt. Men det var ju ingen styrketräning med så då blir det ju lättare, iaf för mig :p

Min dag idag har varit rolig haha. Fick sluta tidigare (två istället för tre)! Så skönt att kunna vara hemma vid tre för en gångs skull!! Men imorn går jag från åtta till fyra -.- jobbigt. Har så mycket jag måste hinna göra att jag inte vet hur jag ska få rum för allting..

Haha btw vi hade ju maskeradtävling på halloween och vår klass vann! Haha det trodde jag aldrig att vi skulle göra xD Men det gjorde vi visst ^^ Jag undrar vad vi får för pris... Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och komma på något annat att göra. Idag är jag ledig, har inget att göra så ska bara ta det lugnt. Skönt! Bloggar senare, puss ;)



Jag innan idrotten igår haha xD



WOHO! :P



Större bild ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0