is it daylight, or is it night-time?

Ska snart sova, klockan är typ ett och jag ska upp om fem timmar. Hur ska det här gå? Men jag kan inte rå för att jag inte är trött. Men jag måste åtminstone försöka sova ändå. Det kanske blir en rolig dag imorn ändå.. men vi får väl se. Längtar tills jag får min nya dator, ska bli så skönt. Då ska jag fortsätta med min årsresumé haha som fick en liten paus x) Blev även sugen på att spela sims haha. Tina och Robin lockade mig för mycket så det är nog dags att testa lite igen. Sen på fredag ska Yogi och jag fixa en header till mig. Och jag ger inte upp förrens vi har fixat en som duger. Så ni kommer att få se en header på fredag! Spännande va? :D

Känner för att träna, har blivit så jävla lat. Måste komma igång igen. Ska nog gå på yoga och/eller cirkelgym eller fys (tror jag det hette), och sedan något på fredag. Måste fan komma igång nu! Ska även ta gyminstruktionskursen snart. Och börja träna i skolans gym (har ju kort där också..). Börja uttnyttja det jag har! Nä nu måste jag lägga mig.. tyvärr :( Men bloggar imorn någon gång. Förvänta er inget på morgonen bara haha! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0