met somebody new.

Sorry för ingen bloggning igår men det gick inte att logga in från mobilen så då blev det inga inlägg. Idag är det randigt så jag börjar 12:10! Så jävla skönt. Har suttit med historian nu på morgonen, skulle ju lämna in en komplettering för första provet som det gick sådär på hehe.. Har bara matte och engelska sen är dagen slut woho!

Engelska-typ-redovisningen gick bra igår, är lättad haha! Var i kungsan med min mentor och åkte skridskor. Det var skitkul, fattar inte att jag aldrig har åkt där tidigare :O

Idag efter skolan ska jag på yoga med Noor och sedan kanske testa på mitt gympass om jag orkar. Och jag är glad för jag har köpt nya hörlurar. De är lite skumma för de fungerar som öronproppar så jag hör ingenting annat än musiken haha! Men de får duga så länge. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0