Mys.

Hello fellas! Gud vad trött jag är. Gårdagen var galen haha! Men även otroligt kul! Somnade efter tre någongång och har varit vaken sen klockan sju! På en lördag! På ett lov! Haha! När Carro och Yogi hade gått sov jag ocg Jenny ett tag innan hon också gick.

Nu på kvällen har jag varit på middag hos Wilma med Robin och Tina. Det var sjukt mysigt men tiden gick asfort så nu sitter jag här :( Haha guuud vad vi garvade åt gamla bilder på mig och Tina haha från sexan. Vi såg fan för roliga ut ;) Vi åt kinesiskt mat som Wilmas mamma lagade, och så fikade vi med muffins och pepparkakor. Jag är bara sååå mätt just nu. Haha jag tog mat tre gånger!! Haha jag hade bara ätit glass och pizza idag på morgonen så jag antar att det var därför som jag var hungrig ^^ Lägger btw upp bilder från idag sen någon gång när Tina har skickat dem eller lagt dem på facebook :)

Ska snart sova, fast just nu är jag inte så trött. Men vi ska kolla på macdator imorn så jag får väl tänka att om jag sover så får jag snart kolla på en ny dator :D Jag hoppas att vi kan köpa imorn men vi får se hur det blir med en saken. Men jag skulle verkligen behöva en ny dator. Ingenting funkar ju knappt på dn här jävlen x) haha jäveln ska det stå xD Haha jag kan inte stava längre. :P

Bloggar kanske senare (antagligen inte), annars blir det imorn :) Puss alla gurkor.!



En bild från igår. De flesta bilderna blev hemska så det här är nog en av de få ni någonsin kommer att få se x) Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0