ny header!

Hallå allesammans! Vad tycker ni om ni nya header? Skitsnygg va? :D Yogi har just gått, men det var kul så länge det varade. Är nöjd med headern och designen. Det enda vi inte lyckades fixa var kommentarfältet om fortfarande är vitt haha! Men jag får ju knappt några så det gör nog inte så mycket :P Mitt tangentbord segar sig fortfarande så jag blir lite sur här... jävla skitdator. Men vi ska ju skaffa en ny snart. Det uppstod lite problem men det löser sig nog. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle bloggat ännu mer om inte mitt tangentbord var så jobbigt... men tror nog att det är själva datorn som gör det segt.. Aja, vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: amanda <3

Superfint! :D

2012-01-15 @ 18:53:14
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0