ont.

Godmorgon! Det har varit så jävla skönt att få sova. Känner mig fortfarande trött men det kan ju vara för att jag sov mer än åtta timmar. Seriöst jag somnade vid åtta igår :O Känner mig så bra haha! Har just ätit frukost och ska strax gå till tbanan. Känns ändå som om jag orkar med dagen så det ska bli okej. Måste bara försöka snappa åt mig en metro på tbanan så att jag kan göra min svenskaläxa= ta med sig en artikel och kunna återberätta den. Har fortfarande lite ont i knäna från igår. Har även träningsverk i ryggen. Vi stretchade men hon sa mest benen så då glömde jag alla andra kroppsdelar haha! Vi hörs i eftermiddag. Puss.



ser lite skum ut men va fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0