Skyping.

Hej allesammans! Sitter just nu och skypar med Yogi, Carro och Alitzel hehe. Trevligt! Haha det var kul att öppna breven idag, gud va vissa saker var pinsamma som man skrev x) Men det var okej. Sen gjorde Carro en skitgullig video till oss! Så söt, puss till dig! <3 Efter att vi varit hos Carro åkte vi till centrum och där handlade jag lite smink, puder. Vet inte riktigt vad jag ska skriva hehe. På fredag kommer iaf tjejerna hit och sover och vi ska ha lite kul :) Haha vi får se hur det går.

Vet inte riktigt om jag ska träna imorn eller inte, känner mig väldigt lat haha. Men det fanns inte så många pass och så borde jag göra samhällen :( men jag orkar bara inte :'( ........... aja,, vi får se... Är skittrött just nu, men jag ska inte sova än. Kram.



Carros coola matta ;)



Jag hos Carro igår :)



My hair :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0