some call love a curse.

Heej bloggen! Sorry för att jag har dissat er mina fina läsare men jag har haft mycket annat. Fick nytt schema igår som börjar gälla på måndag.. kan inte säga att det är bättre, snarare sämre. Färre sovmorgnar tyvär.. det enda som är bra är att vi slutar tio över 12 varannan fredag. Sen har vi fått lite längre dagar osv men det får väl duga. Vad jag gjorde mer igår kommer jag inte riktigt ihåg... Slutade iaf vid elva, åt lunch och åkte hem.

Den här dagen har iaf varit bra. Sovmorgon idag (plus igår) till  kvar över tio hehe! (Alltså vi började kvart över) Nej men dagen har varit allmänt bra. Hade matte för första gången på evigheter kändes det som. Känner mig även lite säkrare i samhällen nu då jag smsat med massa folk och ställt frågor hehe.

Sen imorse försökte jag sitta på tbanan och mejla flera tidningar. Har endast fått två svar med de har såklart inte tid att svara på frågorna -.- typiskt. Om de har tid till att svara att de inte kan svara på frågorna, varför inte bara skriva svar på frågorna då? Upptagna folk... jag hade iaf försökt svara.. Men det kommer gå bra med uppsatsen, det ska det göra! Har hemstudiedag imorn så vi är lediga. Ska skriva uppsatsen hela dagen. Den ska ju lämnas in imorn kväll på fronter.

Vad har jag mer gjort idag? Jo vi hade det kul på idrotten, vi lekte lekar. Nästan bara bollekar men det var väl okej. Förrutom när jag var kvar sist två gånger i mitt lag så allt stod på mig liksom.. gissa om vi förlorade haha! Efter skolan kände jag inte att jag var klar... så jag stack till friskis och tränade jympa haha. Kul! Träffade även Ellen och Amanda! :) Har även bokat tid för en gyminstruktion nästa torsdag :D

Efter det repade vi med bandet en stund. Sen skulle Alitzel gå så då gick vi andra och babblade med Ullis ända tills de stängde. Gud vad vi snackade om allt mellan himmel och jord. Mest kärlek och killar. Haha det blev mycket misstolk av vissa saker jag berättade haha!

Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorn, ska upp tidigt och gå till min morfar för att skriva uppsatsen. Bloggar nog inte så mycket imorn. Men man kan ju alltid hoppas. Puss.



snygga megan fox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0