spårvagnar och sex hör inte ihop.

Min dag började så jävla segt. För det första kunde jag knappt somna igår. Funderade ett tag på att helt enkelt stanna uppe hela natten. Men nej, det skulle jag nog inte orka, så tillslut somnade jag. Säkert någon gång vid halv fyra. Sen ringde klockan vid sex och då skulle man upp. Fy fan vad segt det var. Men jag kom i alla fall iväg till skolan i tid. Det blev ju inte bättre sen heller. Vår idrottslärare ville ju såklart att vi skulle träna bort julskinkan osv, som hon uttryckte sig. Springa flera varv runt en jävla hinderbana kan väl inte vara så svårt? Men jo tack, det var det! De där jävla plintarna tog kol på mig. Vissa var ju så höga att jag fick hoppa upp på mage haha!

Nej tack, det var så himla jobbigt. Hade så ont och ville bara lägga mig ner och dö. Det här är varför jag ska få bättre kondis, så jag slipper känna att jag vill dö varje gång min idrottslärare vill träna ur oss all vår kraft första lektionen efter något lov.

På historian hade vår gamla lärare kommit tillbaka och vi fick tillbaka våra prov som vi gjorde i september. Usch nej, ska göra omprov på en fråga i slutet på denna månad... inte kul. Naturkunskapen däremot var asrolig. Vi hade sex och samlevnad såklart och vi fick diskutera frågor. Gud så vi garvade, och Leena garvade också. August sa sina roligheter och allt slutade med att det blen en konstig diskussion om att om man får orgasm på en spårvagn så har man sex med den. Vissa alla tyckte att man inte kunde förlora oskulden med en spårvagn... och så höll det på. Kul var det i alla fall.

På svenskan fick vi skriva ett litet brev två och två i form av en slags argumenterande text. På engelskan gjorde vi inte så mycket som vanligt. Efter skolan åkte jag till Vällingby och handlade puder (igen haha) och mitt första grafittinagellack på Åhléns. Nu sitter jag här och märker att detta inlägg nästan bara handlade om skolan haha! Så kan det gå. Nu ska jag vila en stund. Ska lägga mig tidigt ikväll så jag slipper vara så trött imorn då jag börjar 8.00 återigen... Kram sötisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0