All I wanna say is that they don't really care about us.

Nu verkar blogg.se fungera hyffsat iaf så nu ska jag blogga så mycket som det går. Kom ju hem från Gotland igår och jag ska berätta mer om resan i separata inlägg, då blir det mindre rörigt. Idag gick jag upp vid typ halv tolv och träffade Carro vid halv två. Efter ett tag träffade vi även Yogi och Sara. Vi snackade ett tag och sen gick vi till centrum och handlade lite att äta. Efter det gick vi hem till mig och snackade om allt möjligt innan de skulle gå. Mysigt! :) Haha och sen hjälpte Carro mig att bya min navelpiercing så nu har jag den nya jag köpte på Gotland :D!
 
Det känns som om den här dagen har gått väldigt fort. Nu sitter jag och lyssnar på rocklåtar, och lite annat. Michael Jackson bland annat. En legend såklart! Min favoritlåt med honom är "They don't really care about us", och tätt efter kommer "Man in the mirror". Sen försökte jag beställa biljetter till Pride på ticnet.se men såklart så går det inte. Men ska ringa dit imorn och beställa annars får jag köpa i parken.. de har gjort det så himla krångligt :/ Men det löser väl sig. Ja det var väl det jag har att säga för tillfället. Ska förbereda inläggen om Gotland nu och lägga upp dem snart :) KRAM!
 
different is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0