Bad girl JJ.

FÖRLÅT BLOGGEN FÖRLÅT... ja har absolut gjort fel! Haha känner ni igen låten? Det är den där, förlåt mamma förlåt som var med i lilla melodifestivalen för ett tag sen haha. Tråkig jag är men det passade ju bra iaf. Skulle som sagt ha lagt upp ett videoinlägg i typ måndags. Men såklart ska min dator strula så det blev inget med det. Resten av dagarna hade jag ingen lust att blogga och jag har knappt varit inne på datorn. Har mest legat och kollat på ER (Cityakuten) på kvällarna ända tills på morgonen. Förutom att ha latat mig har jag faktiskt påbörjat ett projekt i mitt rum haha. Jag och Fatima var i centrum en dag och fick för oss att vi skulle måla om i mitt rum. Så nu har vi målat ett stort träd, skitfint är det. Men det är inte riktigt klart än, vi ska måla till lite höstlöv också när jag har plockat några haha.
 
Annars har jag varit i Kista med Annika och kollat runt lite, handlade och så var hon hos mig en stund och lånade lite filmer. Var även med Yogi och Jenny nån dag i stan då vi såg gaybloggarn Amir och sin pojkvän på Åhléns haha. Vi gick sedan och grillade på nåt berg och hade utsikt över hela stan. Jag har även varit med Sara både igår och idag. Vi var på banken idag och skulle fixa med lönen, men det gick ju sådär då. Så jag får helt enkelt fixa det på Gotland, det har ju också banker haha. Det löser sig nog. Igår så var jag även hos min mammas kompis familj för hennes son fyllde 20 år! Vi åt hamburgare och världens godaste jordgubbstårta, firade och hade det mysigt!
 
En grej jag inte skrivit är att jag ska åka iväg i morgon bitti. Jag och morsan skulle först åkt utomlands men det var så himla dyrt så vi drar till Gotland istället. Bussen härifrån till Nynäs går kl 03.58. Fy fan alltså. Jag somnade fyra imorse så vi får se om jag får någon sömn innan vi ska gå upp igen. Troligen inte.
 
Shoppade lite idag i alla fall och fick med mig detta hem: två par leggins, två bh:ar, två par trosor, en tröja, en tygpåse, fyra ljus, ett halsband, och ett par skor. Det tror jag var allt. Hehe det var ganska mycket rea så jag passade på att handla lite (mycket). Nu börjar mitt tangentbord krångla så jag ska sluta skriva. Men jag tar eventuellt med mig datorn till Gotland eftersom stället vi ska bo på har gratis bredband eller nåt. Vi hörs!
 
 
Så här såg trädet ut i mitt rum innan det blev klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0