Funny inlägg according to me.

Halloj! Sorry för min asdåliga uppdatering. Men om jag ska vara ärlig så händer det inte så himla mycket i mitt lilla liv just nu. Faktiskt så har jag inte gjort så mycket. Fast, igår var jag faktiskt, hehe, mycket faktiskt, ute på kinaresturang med Fatima. Det var väldigt trevligt, och jag blev väldigt mätt fyi. Var hos henne till två och kollade på videor + gjorde lite kul makeover typ på mig, innan jag stack ner till mig själv. Sen idag har jag bara kollat på lillabloggen videor. Älskar den underhållningen. Gjorde det även igår haha. Nu är jag tråkig för jag läser högt det jag skriver, och jag har inget kul att skriva ändå. Men än är dagen inte slut. Ska snart ut och ta en liten, observera liten, joggingtur med the same person as yesterday. Yes. Vi får se hur det går. Puss.
 
This is me when I'm bored.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0